Forum Forum 40 DSH Jastrzebie Strona Gwna
 FAQ   Szukaj   Uytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   Zaloguj 

Groszek?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 40 DSH Jastrzebie Strona Gwna -> Aktualnoci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
40 MakeR
40 MakeR



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 707
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: ro 10:05, 09 Kwi 2014    Temat postu: Groszek?

Smieszy mnie to,ze ocenia sie ludzi dobrze ich nie znajac,buduje sie mit kobiecirzy na opowiesciach panienek,ktore poprstu bedac latwa zdobycza daly tego krzywy obraz...
[link widoczny dla zalogowanych]
A obowiązkiem sądu jest przydzielenie stronom obrońców. tak sądze !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam taką sytuację że miałam wypadek na rowerze i spadając uderzyłam się w lewy bark.
Dzieki za pomoc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy mial ktos moze powiekszane usta??ile taka operacja kosztuje i czy jest tp wogole zabieg czy opreacja??ja slyszalam ze mozna powiekszyc usta poprzez wstrzykiwanie jakiegos plynu i ze jest to tylko krotki zabieg....wiecie moze cos na ten temat?na czym pooega powiekszanie ust ....? [link widoczny dla zalogowanych] Staram się sama coś z tym robić , najlepsze jest moczyć w mydlinach , sama sobie wycinam i jakoś funkcjonuje.
duzo dobrego słyszałam o BROMIE I SZCZYCIE na forum mozesz zapytac bromy o zabieg [link widoczny dla zalogowanych] Zwróć uwagę na zawartość węglowodanów, Wiadomo, że wydać trzeba, ale jest to na pewno potrzebne każdej kobiecie, nie tylko, żeby lepiej wyglądała, ale przede wszystkim lepiej się czuła. [link widoczny dla zalogowanych] com_content&task=view&id=491&Itemid=79 Życze wszystkim powodzenia. [link widoczny dla zalogowanych]
mój problem obecnie- to nocny tryb zycia i zywienia:/ I co z tymi Gruzinkami jest nie tak? Ja jakoś się trzymam i nie wymiotuję, ale w zasadzie nawet nie mam po czym - ostatnimi czasy nie mam na nic siły i jedyne o czym myślę to sen... Wybaczcie mój pesymizm, ale po trzech latach na nic już lepszego w tej firmie nie liczę. a czy koniecznie trzeba wykonywać lewatywy? Kawa bez mleka, do przelomu kwasicznego to raczej kg leca szybko, dopiero po przelomie organizm przechodzi na spalanie wewnetrzne i oszczednie dozuje energie. Jak innych pytam, to mowia, ze marudze, ale ja i tak widze, ze jakos jestem...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pogoda coraz ładniejsza wiec myśle ze teraz powinno nam być łatwiej i przyjemniej
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdzie Ty sie podziewasz?
[link widoczny dla zalogowanych]

dodam że po pół roku stosowania miałam przerwe i nie zmalały mi ...
[link widoczny dla zalogowanych]
CarenM. to na bank sie pusci z jakas
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
maja poważny tradzik?

pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] obetnij cążkami paznokcie, a potem pilnikem spiłuj płytkę, tylko nie spiłuj sobie paznokci.
Ja jestem zachwycona strzyżeniem i koloryzacja u pani Kingi rulczynskiej jestem jej stała klientka to fakt jak była w ciąży to miała gorsze chwile ale zawsze była bardzo mila dużo wyraźnie tłumaczyła i zawsze wychodziło dokładnie tak jak ustalalysmy co do odcienia gorąco polecam kontakt: jest lepszy bo mniej zarabia nie dostanie tyle co ty !!! Będe dzwoniła do Kraka żeby potwierdzić swój przyjazd na konsultacje to zapytam jaki lekarz bedzie wówczas. oj nie na zębach nie ma co oszczędzać, bo mamy je jedne na całe życie. [link widoczny dla zalogowanych]
Jak nam zazyważ te leki oba na raz? Lecę do łazienki, wkładam palce w psiochę, kurde, czuję główkę!!! Alfonsi już czekają . Teraz na meridii chudnę. Do niedawna też miałam z tym problem, piłam ok litra, teraz staram się dojść do 1,5... W tym postawię na rower. Witam dziewczyny
To co meni denerwuje to ejst to że po pewnym czasi ezaczyna skrzypieć i trzeba go oliwić a to strasznie brudna robota.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wiec mysle ze chociaz wstepnie sie czegos naucze...
[link widoczny dla zalogowanych]
Pochwałowski jest geniuszem gdy masz mięśniaki, torbiele i inne ciężkie i operacyjne sprawy. 4) Gruszka,
Baw się dobrze a po imprezie napisz koniecznie jak było!
Trafiłam na fajną terapeutkę od uzależnień, i miałam wrażenie, że ją wkurzam tym marudzeniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
I wiesz co wg.
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam 19 lat i od jakoś 4 lat męczę się z tym . [link widoczny dla zalogowanych] Ale ja bym zaczęła od RTG kregosłupa szyjnego i badań na ASO - czyli reumatyzm!
Ale niestety przyciągam nieudaczników a chciałabym kogoś na podobnym poziomie. wszysko zależy od tego jak połączysz. choc by i rok była cały czesc.ja osobiscie nosze tipsy od 2 lat.mialam juz zelowe,akrylowe jedwabne.i jak dla mnie najlepsze sa zelowe. Zycze wygranej. [link widoczny dla zalogowanych]
ok 4 na 6 cm? Jak je ogarnąć? Byłam na niej w kinie, potem oglądałam w tv, stwierdzam, że też mi się ta część podoba. Alfonsi już czekają . widoczna nadwaga i dużo zbędnego tłuszczyku. 23 czerwca wyezdzam do Włoch dokładnie do Sarnico czy możecie mi powiedzieć coś wiecej o tym mieście ? mam sprrawe....szukam piosenki którą słyszałam na baletach, i więc jest to piosenka taka rytmiczna, śpiewa facet i śpiewa \\\micheeeelleee oooo michelleeee....\\\ to brzmiało jakby przerobiona piosenka właśnie taka ze starszych lat...to nie jest bad boys blue ...baardzo prosze jak ktoś zna ją to niech odpisze....z góry dzięki pozdrowienia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mamamagdalena gratulacje
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem bardzo zadowolona z fryzury jaką mi doradziła fryzjerka,fryzura sama świetnie się układa,a o to mi właśnie chodziło
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie bardzo wiem co robic.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakiś nie cały rok przed śłubem mój P przestał się ze mną kochać,ot tak sobie...myślałam że to stresy związane z firmą,z całym zamieszaniem przed ślubem.Mieszkaliśmy ze sobą jakieś dwa lata i sex nigdy nie był ważny dla niego ale jednak był...........Ślub odbył się w sierpniu tamtego roku i przez rok nie chciał się ze mną kochać,nasze małżeństwo nie zostało skonsumowane,ja wylondowałam u psychiatry bo moja samoocena sięgnęła dna,nie czułam się kobietą mimo że jestem postrzegana za bardzo atrakcyjną wcale się taka nie czułam.Kiedy pytałam dlaczego on zbywał mnie albo odpowiadał zastanów się,zastanawiałam się przez ten rok i nadal się zastanawiam,jestem przed rozwodem i wkońcu oddycham choć odpowiedzi dlaczego nigdy pewnie nie poznam.Starałałam się jeszcze,sexowna bielizna ale skoro podróż poślubna w egzotycznym kraju ani moje starania nie pomogły...będe się starała o uznanie mojego ślubu kościelnego za nie ważne.Doam że mój jeszcze mąż nie jest chory,nie ma kochanki,zaczęłam nawet podejrzewać że jest gejem ale oglądane przez niego czasami strony pornograficzne z kobietami chyba to wykluczają.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieje ze nie bede wygladac jak debil [?]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a po części nie - ilośc soli mineralnych w ślinie. [link widoczny dla zalogowanych] f2bb0ebadabed865421a54d3a238f5d6 [url]http://del.icio.us/DemarcusBoddie/opel [/url] [url]http://del.icio.us/ZakaryProvenzano/porsche [/url] [url]http://del.icio.us/LinehanBraeden/maserati [/url] [url]http://del.icio.us/BlaineIbanez/lamborghini [/url] [url]http://del.icio.us/KobeGondek/nissan [/url] [url]http://del.icio.us/MartyKadeem/skoda [/url] [url]http://del.icio.us/DemarcusBoddie/subaru [/url] [url]http://del.icio.us/VandeusenChristian/bmw [/url] [url]http://del.icio.us/DemarcusBoddie/fiat [/url] [url]http://del.icio.us/WuestMonte/maserati [/url] 16e767227e5760b676cb26d38cfaea6f
Wczoraj trochę ją zmiksowałam żeby szybciej wypić gowno gowniaste !!! po prostu jest mi smutno i mam żal do tego państwa że takie rzeczy się dzieją, karmisz zus składkami, a oni i tak cie mają gdzies Można to robić np. Nie godz sie na zerwanie calego paznokcia! [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Mam brac wapn przez 3 tygodnie 3x dziennie, z forum dowiedziałąm sie mniej wecej dlaczego. Nieszablonowy, specyficzny dla klientek z poczuciem humoru i dystansem do siebie. podstawy do uniewaznienia cywilnego napisalam Ci na poprzedniej stronie, nie musisz jednoczesnie uniwazniac slubu koscielnego sa to 2 odrebne procedury. Posluchajcie Berlinki,bo wie,co mowi:Turkow ma na codzien,tak jak i ja. Myslalam o jakims szkoleniu w Warszawie, ale sama napewno go nie wybiorę. Asiu przepraszam podalam nieprawidlowy email..zmienilam pare dni temu i dlatego pomylilam..ale ze mnie gapa:/wyslij mi prosze ponownie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie farbuje od 2 lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 40 DSH Jastrzebie Strona Gwna -> Aktualnoci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin