Forum Forum 40 DSH Jastrzebie Strona G│ˇwna
 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj 

STALA TYLKO I CZEKALA...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 40 DSH Jastrzebie Strona G│ˇwna -> AktualnoÂci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
40 MakeR
40 MakeR



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 707
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 3:45, 09 Kwi 2014    Temat postu: STALA TYLKO I CZEKALA...

*****@---------------@
[link widoczny dla zalogowanych]
gdy tylko mog─Ö to ─çwicz─Ö , wylewam 8 poty .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam Was serdecznie.
ja tez jestem ciekawa!!!!

Od┼Ťwie┼╝am temat Aneri i reszta dziewczyn - jak tam u was? [link widoczny dla zalogowanych] To moja pierwsza ci─ů┼╝a (o ile to b─Ödzie to) Pozdrawiam i mi┼éego dnia
Je┼Ť─ç mi si─Ö nie chce. wybieraj─ů miejsca odosobnione-spokojne.jak jest ich bardzo du┼╝ooooo-trzeba w oknach za┼éozyc siatki i pryska─ç jakim┼Ť specyfikiem na wiosn─Ö.Wiem, bo by┼éam w zesz┼éym roku w Cha┼éupach i tam w domkach jest paj─ůk na paj─ůku!!Rozmawia┼éam z z pewn─ů pani─ů, kt├│ra ich nie mia┼éa-i ona mi powiedzia┼éa to, co Wam napisa┼éam Sam marz─Ö o wyje┼║dzie do W┼éoch na sta┼ée.Od zawsze kraj ten by┼é bardzo bliski mojemu sercu i mog─Ö powiedzie─ç z r─Ök─ů na sercu,┼╝e czuj─Ö si─Ö w po┼éowie W┼éochem,cho─ç pochodzenie mam polskie.Zamierzam wyjecha─ç do Turynu,z kt├│rym to jestem emocjonalnie niezwykle zwi─ůzany.Przyczyn─ů tego jest fakt,┼╝e od zawsze jestem zagorza┼éym kibicem Juventusu.Je┼Ťli nie znacie si─Ö na pi┼éce,ale mieszkacie w stolicy Piemontu,to z pewno┼Ťci─ů wiecie o czym m├│wi─Ö.Poza tym samo miasto niezwykle mi si─Ö podoba i do tego ten widok na Alpy...Mogliby┼Ťcie przedstawi─ç kwesti─Ö mieszkania w tym mie┼Ťcie-wady,zalety i koszta i mo┼╝liwo┼Ťci znalezienia mieszkania.Z g├│ry dzi─Ökuj─Ö za odpowied┼║.Pozdrawiam Mozna to powiedziec szybciej a nie ca┼ée przem├│wienie wstepne i jedno s┼éowo nie na temat. ko┼étuny;/ oj okropno┼Ť─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
a kafeteria jest fajna... no to chyba tyle co mia┼éam doda─ç... To, ze nie pracujesz wcale nie znaczy, ze sie obijasz! TRZEBA MIEC JAKAS WIEDZE. Doskona┼ée preparaty, przyst─Öpne ceny. Ja te┼╝ kiedy┼Ť ok 5kg przez 7 dni schud┼éam. by┼éam w intastyl na rolnej w katowicach 60
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja slyszalam, ze schwarzkopf ma najlepsze odzywcze i nawilzajace maseczki ale mi zalezy na tym, zeby cala seria byla bardzo dobra
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W ka┼╝dym razie po wybudzeniu z narkozy (operacja moja trwa┼é─ů ok.
Podobno po 2miesiacach mozna zmiacic kolczyka...

ale moja pani gin prowadzaca ktora mnie dobrze znala i osobiscie robila cc powiedziala - a tam sciemniasz kochana !!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli ktos chce zostac ajentem niech najlepiej zapyta w swoim miescie innych ajentow prowadzacych sklepy, wiekszosc ajentow jakich poznalem przez te 6 lat to uczciwi i niebojacy sie pracy ludzie. ;-PPPP
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
potem zaczelam szukac wiadomosci w internecie na ta chorobe..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak. [link widoczny dla zalogowanych] mieszkam od dziecka w Rzymie, chaotycznym, przepieknym i tajemniczym miescie...
nie umiem ci pomoc,.. 2 - sz├│sta Wskazane jest, aby zawiera┼é witaminy odpowiedzialne za kondycj─Ö w┼éos├│w, paznokci oraz sk├│ry. Do lekarza rodzinnego nei p├│jd─Ö, bo na kas─Ö chorych to zerwi─ů mi niepotrzebnie paznokie─ç, chcia┼éabym wiedzie─ç czy s─ů jakie┼Ť inne metody. w moim przypadku tez tak by┼éo(jest).w sumie chcia┼éam schudn─ů─ç ze wzg na uda,biodra i jak ju┼╝ straci┼éam troch─Ö to tylko na g├│rze.┼╝ebra mi powy┼éazi┼éy a na dole nic.bez kitu! [link widoczny dla zalogowanych]
Nie tylko przez ciekawo┼Ť─ç odczyta┼éem wasze wypowiedzi. ul. Dziewczyny co tak milczycie? iw6k - temat skazy bia┼ékowej by┼é poruszany wiele razy, Stellamix poleca┼éa bardzo dobrego alergologa: Juz czwartego dnia pozniej poznalam tam turka. jasne ze facet powoinien tam o siebi dbac..nie mowie zena zero sie golic bo wyglada jak ciota) ale przyciag je z przodu a jajka cale ogolic..to napradwe nie jest przyjemne jak robiac loda mam pelno wlosow w budzi..feeeeeeeee ja naprawd─Ö robi┼éam fotoodm┼éadzanie laserem sPTF i jestem naprawd─Ö zadowolona.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzisiaj 8 dzień..Brzuch jest twardszy, ale żeby samo wyrzeźbieniei-to narazie nie widze fektów.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trzeba urodzic si─Ö w Anglii, za┼Ťpiewa─ç w Spice Girls, miec geny Geri i ogolnie byc ni─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
a ja sie zastanawiam, czy po tych 42 dniach treningu trzeba dalej tak samo ciezko cwiczyc zeby utrzymac ladny brzuszek? potem jest kolejna glupia polka i kolejna...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
buzi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Moja praca wygl─ůda nast─Öpuj─ůco.12 godzin pracy,potem 2 dni wolne i tak w k├│lko.Kto┼Ť napisa┼é o pomiataniu-sory s─ů r├│┼╝ni ludzie ale trzeba mie─ç swoj─ů godno┼Ť─ç i si─Ö sprzeciwstawi─ç.Lekarz nie jest Bogiem tak wiec jakie ma prawo traktowac na jak szmatki???

miałam już dwa razy wycinany paznokieć (klinowo) i znów to samo.. [link widoczny dla zalogowanych] Po dlugotrwalej glodowce wydziela sie flegma.z organow wewnetrznych.
jak pielegnowac d┼éugie w┼éosy zeby sie nie rozdwaja┼éy??? Kryminalnych Mam takie nerwy bo musz─Ö my─ç w┼éosy codziennie !!! z w┼éos├│w do ramion zosta┼éy mi w┼éosy 12 mm, to by┼éo jakie┼Ť 5 lat temu teraz mam znowu do ramion i jako┼Ť nie s─ů grubsze i mocniejsze..cho─ç mam naturalne w┼éosy niefarbowane to i tak s─ů takie jak by┼éy kiedy┼Ť Opracowa┼éa: [link widoczny dla zalogowanych]
jedyne rzeczy o jakich potraficie gadac to ciuchy, chodzicie wszystkie tak samo ubrane a media maja pole do popisu...wszystko takim jak wy mozna wcisnac, nawet jakies tandetne kolczyki z plastiku za 40 z┼é. dziwne, ┼╝e po tylu zabiegach, preparatach etc nadal nie widzisz pozytywnych rezultat├│w.. Piszcie co o tym sadzicie, pozdrawiam Za tydzien powtarzam badanie, mam nadzieje, ze bedzie juz dobrze Pozdrawiam jestem zalany potem Uda┼éo mi si─Ö urwa─ç od pocz─ůtku mojej walki z nadwag─ů 3 kg nie ukrywam ┼╝e w pierwszym tygodniu chodzi┼éem tylko na basen i ograniczy┼éem jedzenie, do tego teraz doszed┼é orbitrek i poprawa jest odczuwalna, w tym tyg. czy kt├│s po operacji stara┼é si─Ö o dzidziusia? Beauty Point w Piekarach...............................Brrrrrrrrrrrrr!
ona sama nie wie dokladnie, bo jej nie zalezalo na schudnieciu, tylko na oczyszceniu organizmu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Aksamitna, jak dowiedzia┼éa┼Ť si─Ö ile wa┼╝y Twoje male┼ästwo?
[link widoczny dla zalogowanych]
chcialabym w wakacje pojechac do irladnii do pracy...wiem ze jest tam ciezko w tym okresie jesli chodzi o prace...ale nie o tym mowa. W takim razie skoro moge jesc ile chce (na poczatku bedzie najwiecej,z czasem sie oswoje) podejmuje sie tej diety warzywno-owocowej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Et si tu n'existais pas - romantyczniej si─Ö nie da...
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem przeszczesliwa
[link widoczny dla zalogowanych]
I bezwzględnie należy pamiętać o zażyciu kapsułki(jesli nie była dodana do wlewu) z bakteriami po lewatywie
i przylepiaja \obcym\ etykietke gorszych.

Naprawde bardzo sie ciesze z waszej wtrwalosci i tego sukcesu [link widoczny dla zalogowanych] Atkins do jej guru i tworca bedacy na niej conajmniej 30 lat, od czasu napisania swej pierwszej ksiazki, chyba ze sam w nia nie wierzyl i jadal normalnie.
to to od czego zaczyna┼éam swoja walk─Ö z bezsennosci─ů nie przynios┼éy efektu. Badanie dotyczy kobiet od 20-60 roku ┼╝ycia. Nie ma co sie martwic na zapas antybiotyk├│w nie by┼é odpowiedni. najlepiej dzialac i jeszcze raz dzialac nie myslac o tym zeby splodzic potomka,inaczej nic z tego nie wyjdzie!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Jestescie cudowne podtrzymuj─ůc na duchu i odpowiadajac na te wszystkie nurtuj─ůce pytania, chociaz wci─ů┼╝ te same.Dzieki Wam mam obraz tego co mo┼╝e byc po zabiegu, jak traktowa─ç blizn─Ö , nie zdawa┼éam sobie sprawy ┼╝e tak skacze waga(niestety).Apaszki juz kolekcjonuj─Ö, niestety pora roku trafi┼éa mi sie paskudna , o pla┼╝owaniu b─Öd─Ö mog┼éa pewnie zapomnie─ç przynajmniej do sierpnia Boj─Ö sie jak wi─Ökszo┼Ť─ç , my┼Ťli wci─ů┼╝ kr─ů┼╝─ů wok├│┼é jednego tematu.Najgorsze chyba to czekanie. Tak samo jak drugi dzie┼ä + jogurt naturalny z dwoma ┼éy┼╝kami musli + pier┼Ť z kurczak gotowana Tokso to nie wyrok. a jakie s─ů zasadnicze godziny pracy w tej firmie? Trzeba trafi─ç na osob─Ö kt├│ra wykona dobrze paznokcie, kt├│re nie b─Öd─ů ani si─Ö napowietrza┼éy i w rezultacie odpada┼éy, ani nie b─Öd─ů wygl─ůda┼éy jak przyklejony plastik bez obr├│bki. Tam obwis┼ée a zaraz potem kr─ůg┼ée... Uwaga:
kurcze strasznie to dziwne..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 40 DSH Jastrzebie Strona G│ˇwna -> AktualnoÂci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin